Blogger Widgets

tisdag 26 november 2013

26.11.2013 Tisdag

Hej! Det blev inget inlägg på fredag :( Jag hade tänkt göra en filmrecension om Catching Fire, men problemet är att jag inte kommer ihåg så mycket mera. Så nu skrev jag det här inlägget istället.

Idag hade jag finska-prov och på fredag ska jag ha ett prov i historia. Usch!

Snart ska jag fara och bada i vår nya bubbelpool... Det ska bli skönt. Jag badade redan på söndag kväll med en kompis, vi drack appelsin-saft och åt fazer godisar. Sedan för en liten stund sen planerade jag lite vad jag ska ha på till skolan imorgon. Jag kanske lägger ut en bild på outfiten på instagram. Här är min instagram om ni vill följa mig: Lillyrednalo

Hmm... Vad ska jag skriva nu?
Jag tror nog att jag avslutar inlägget här. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar