Blogger Widgets

torsdag 10 maj 2012

En regnig dag

Hejsan! Idag var det en regnig dag, fast det kom nog lite sol på eftermiddagen. I skolan på korta rasten dansade jag och några andra kompisar från min klass en liten konstig regndans, fast den slutade med fnitter. På morgonen i skolan lärde vi oss lite om blommor för vi har botanik som period nu. Det fanns en del på blomman som heter... Jag tror nog inte jag skriver det, men alla i klassen började fnittra när vi hörde ordet. =) På gymnastiken (vi har gymnastik på torsdag) fick vi öva på brottning, längdhoppning och att kasta spjut. Man kan säga att vi ska på en liten utflykt där vi borde kunna dom här grejerna. På kvällen var jag med min familj och åt på en kinesisk restaurang, jag åt nudlar med stekt kyckling. Ja, jag tror jag har berättat tillräkligt om min dag. Hejdå! =)

Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar