Blogger Widgets

fredag 31 augusti 2012

Var och shoppade...

Hej! Idag efter skolan var jag med min kompis Sandra och shoppade. Vi cykla till stan och titta i Lindex, där jag köpte två bh, den ena är vit och den andra är svart. Sen var vi i Wild Shoe och prova klackskor för skojs skull. Efter det var vi i Tiimari, där köpte jag en blyertspenna och sen var vi i Seppälä, där jag köpte två nagellack och Sandra köpte två nagellack. Det ena nagellacket jag köpte är grönt och märket heter MIYO och det doftar papaya. Det andra är rött och märket är Wild MILD och det är sånt som spricker upp och ser häftigt ut...


Så nu sitter jag här och skriver på datorn. Jag ska se på en film i kväll, men jag vet inte vilken. Nu vet jag inte vad jag ska skriva så... Hejdå!

Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar