Blogger Widgets

tisdag 27 november 2012

Lite om vad jag har gjort...


Hej! 
Vet inte varför jag satt in den här videon, hehe.
Jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort. 
På fredag städa jag till husutställningen, det var jobbigt.
På lördag var vi i Salo och shoppade julklappar, vi hade hundarna med för vi hade husutställning. Dom som var och tittade på vårt hus är intresserade att köpa det, men dom måste först sälja sitt eget hus. På kvällen (hemma) tittade jag på Utmanad och efter det på en ballet i Ryssland, den hette Törnrosa och var över två timmar lång.
På söndag var jag på ett kalas, det var min kusins kalas, han fyllde år. Före det var vi i IKEA, vi tittade lite på möbler och åt lunch där, jag älskar deras köttbullar. Hemma på kvällen såg jag på Once upon a time (på finska, Olipa kerran).
Igår (alltså på måndag) var jag såklart i skolan och efter skolan var jag med Sandra, kolla in vår blogg (länken ser du längst ner i inlägget), vi var lite galna vid ett tillfälle.
Idag (tisdag) i skolan hade vi om romariket, vi stöpte ljus (vi gör det varje år) och på gymnastiken spelade vi innebandy, det var roligt. =)
Jag tror det räcker för idag. =)

Länken: http://candydreamers.blogg.se/

Bye!

Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar