Blogger Widgets

onsdag 26 december 2012

Hej!

Hej! Förlåt jag vet att jag inte har skrivit på länge.

 Nu ska jag berätta vad jag fick till julklapp, jag kan göra en lista.


  • Wii Just Dance 4
  • Kläder
  • Väska i märket Ted Baker
  • Ipad fodral i märket Ted Baker
  • Choklad
  • En väska full av smink
  • Schampo, body lotion & krämer
  • Böcker
Jag kanske glömde att skriva något.

 Jag flyttat mitt rum ner till nedre våningen, ni kompisar som har varit hemma hos mig så det är där jag hade mitt rum förut. Ja, det har varit mycket att göra. 

På nyåret ska jag med Sandra till nådendal spa, vi ska ta med Lilly och Alla, såklart kommer mina föräldrar med. 

Ååååh, Alla är så söt, hon kliar sig i öra med baktassen (fast det är ju normalt)!

Hejdå!

Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar