Blogger Widgets

söndag 17 juni 2012

Minigolf och en ny kamera

Hej! Igår kom jag och Rosanne (en kompis från klassen) hem från lägret. Rosanne kom hem till oss och vi åkte först till gigantti och köpte en kamera åt mig, den är vit och har många olika funktioner. Det är en samsung ST77 och vi köpte också ett fodral till den. Pappa hade lovat att jag skulle få en kamera före vi far på resa för vår gamla är så dålig. Efter det så åkte vi och spelade minigolf, jag och Rosanne spelade mot varandra medan pappa var domare, Rosanne vann  mig och det var första gången hon spelade, hon var faktiskt ganska bra. Sedan åkte vi snabbt till butiken och köpte lite mat och då fick Rosanne och jag var sin glass. Hemma så såg jag och Rosanne på några filmer tills hennes storasyster kom och hämtade henne. Hejdå!


Alexandra//
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar