Blogger Widgets

lördag 7 juli 2012

Ska snart på bio...

Hej! För några dagar sedan kom jag hem från Spanien, jag var där på resa. Det var jätte varmt där, vissa dagar var det nästan 40 grader varmt. Jag shoppade ganska mycket där och jag ska snart lägga in några bilder från resan, jag kan inte just nu för jag är inne på iPaden och skriver det här. Vi bodde på ett fyra stjärnigt hotel, det var helt fint och vi hade ett jätte stort hotellrum, ballkongen var nästan lika stor som vår terass hemma. Okej, nu överdriver jag lite, men den var jätte stor och vi hade havsutsikt. På lördagen den veckan när vi var på resan så var det ett bröllop på hotellet och då kom dit massor med människor från England. Nu orkar jag inte berätta mera om resan ;-) Idag åkte vi lite till Salo och snart ska jag med min kompis Sandra på bio, vi ska se på snowwhite and the huntsman (tror att det skrivs så). Bye! Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar