Blogger Widgets

fredag 5 oktober 2012

Idag är det min födelsedag!

Hej! Nu är det så att jag inte har skrivit på länge och det är för att jag inte har haft tid. Jag tror jag kommer vara lite mer aktiv nästa vecka...

Visste du att...IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!!!!! Jag fick shampo, body lotion med chokladdoft och ett halsband. Vi ska ha släktkalas på söndag.

Idag i skolan när vi skulle ha eurutmi så gick vi in i ett litet förråd och berättade spökhistorier, vi slutar klockan ett på fredagar. När en från klassen tittade på klockan så var den kvart före ett och ingen lärare hade kommit! Sen fick vi veta att vår eurutmi lärare var sjuk och dom hade glömt att berätta det för oss.

Vad ska jag nu skriva?

Imorgon är det skördemarknad och sen på söndag är det ju kalas, så jag vet inte om jag kan skriva ett inlägg sen. Bye!

Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar