Blogger Widgets

tisdag 8 januari 2013

Svar till frågestunden!

Hej! Nu ska jag svara på frågorna från frågestunden. Det var nog bara tre personer som fråga, men jag nöjer mig med det.

Är du kär i nån, i så fall vem? Nej, jag är inte kär i någon.
Vad är ditt nyårslöfte, eller har du något? Jag har inget nyårslöfte.
Vad har du gjort på jullovet? Lite allt möjligt, för det mesta har jag varit hemma :)

Choklad eller lakrits? Choklad.
Om ditt hus skulle brinna upp och din familj + dina djur (om du har några) skulle vara säkra, och du skulle snabbt ta med 3 saker, vad för tre saker skulle det vara, vad som helst och varför? Min telefon, för 
då skulle jag kunna ringa hjälp och vet inte vad jag annat skulle ta med.
Hur vill du att ditt nya rum skulle inredas i nya huset, skulle vara kul med ett inlägg? Jag vet faktiskt inte, men jag kan nån gång göra ett inlägg om det.
Vilka är dina favoritkläder? Vet inte riktigt.
Vilka är dina favoritämnen i plugget? Hmm...Kanske geografi.
Äger du en kokbok och vilket är ditt favoritrecept? Ja och det finns många bra recept.
Bild på din favoritväska? Jag har flera och här kommer några bilder på tre av dem.






Hur ser ditt rum ut, skulle gärna se bild på det! Här kommer några bilder :)










Vad gör du nu? Skriver detta inlägg.
Vad brukar du göra på fritiden? Lite allt möjligt.
Vad gillar du att göra? Läsa, rita, vara på datorn och m.m


Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar