Blogger Widgets

torsdag 16 maj 2013

En liten lista igen



Hur känner du dig nu? Helt ok

Vilken är din favoritsak? Vet inte

Vilken hemsida besöker du dagligen? Youtube

Vad har du gjort idag? Varit i skolan

Vad ska du göra ikväll? Ingen aning

Vad gör dig glad just nu? Vet inte

Hur lång är du och hur mycket väger du? 162 cm, jag tänker inte skriva hur mycket jag väger

Viken ögonfärg har du? Grå/blå

Vilken är den bästa känslan? Vet inte

Vilket är ditt favoritplagg? Hmm, jag vet inte

Vad ångrar du mest av allt? Jag har nog säkert många saker jag ångrar men jag kommer inte på någon just nu

Brukar du drömma mardrömmar? Jo eller jag brukade men inte mera

Vad stör du dig på? Människor som är bitchiga

Är du blyg? Jo

Vilken filmgenre gillar du? Kanske romantiska filmer

Har du bra kondition? sådär

Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? Mina ögon

Vad är du minst nöjd över med ditt utseende? Min kropp

Vanligaste färgen på dina kläder? Vit och beige

Blir du bra på kort? Nepp

Hur många har du varit tillsammans med? Noll

Vilka namn finns i din smsinkorg? -

Vilken svordom missbrukar du? Vitto och fan

Hur ser drömpartnern ut? Vet inte

Har du gått i terapi någon gång? Nepp

Vad har du för sommarplaner? Jag har inte planerat något speciellt

Vem kysste du senast? Har aldrig kysst någon

Det längsta telefonsamtalet du haft? Kommer inte ihåg

Kan du laga mat? Nä...eller jag kan koka nudlar

Vad heter din bästa kompis? Sandra

Ett bra minne? -

Brukar du komma i tid? Jo

Vad har du ätit idag? Kålgryta, makaronilåda, morötter och bröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar