Blogger Widgets

onsdag 15 maj 2013

Svar till frågestund 2!

Hello! Nu kommer svaren till frågestund 2, ni fick vänta ganska länge men jag har inte haft så mycket tid.

1. Varför älskar du London och Amerika så mycket? Jag vet faktiskt inte, jag bara gör det, det går liksom inte att förklara varför. Just nu älskar jag London mera.

2. Vad heter din bästa vän? Sandra. Ni kan kolla in vår blogg: www.candydreamers.blogg.se

3. Vad heter dina hundar? Lilly och Alla, om ni vill veta mera om dom kan ni kolla in ett av mina första inlägg, där borde det stå lite mera om dom.

4. Favoritgodis? Hmm, jag gillar nästan allt godis!

5. Hur mår du just nu? Helt ok.

6. Vad gör du när du har tråkigt? Jag brukar inte göra så mycket eftersom jag har tråkigt men jag brukar kanske vara på datorn eller ipaden.

7. Vem är din idol? One Direction

8. Favorit ämne i skolan? Jag vet inte, det är nog engelska (fast jag har en jobbig lärare).

9. Favorit färg? Marinblått, rött, beige, turkos, blå, vitt, svart och kanske grönt.

10. Blogg(ar) du brukar läsa? www.smileface.bloggplatsen.se , www.mobilfotografen.bloggplatsen.se , www.roosi.blogg.se och några andra som jag inte kommer ihåg just nu.

11. Favorit djur? Hund.

12. Får du någon fickpeng? Nepp.

13. Är du nöjd med ditt utseende? Nja, inte riktigt.

14. Har du några hobbyn? Inte just nu.

15. Har du en brev vän? Nä.

16. Vad tycker du är mode just nu? Vet inte.

17. Blygsam eller pratsam? Blysam.

18. Lång eller kort? Jag är inte jätte lång men inte jätte kort, jag skulle säga att jag är mera lång en kort.

19. Hoppig eller stillsam? Stillsam.

20. Klumpig eller oklumpig? Kanske lite klumpig.

21. Favoritdjur? Har redan svarat på den frågan.

22. Hund eller katt? Hund.

23. Jul eller midsommar? Midsommar.

24. Födelsedag eller julafton? Båda.

25. Påsk eller jul? Jul.

Så, det var alla frågor. Bye!

Alexandra//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar